نداشته ها و داشته ها
نوشته شده توسط : reyhan
ديشب كه خسته و درمونده از دانشگاه اومدم داشتم به روزي كه گذشت توي دانشگاه فكر مي كردم به چيزي كه حالم و گرفته بود.روز قبلش(يعني پريروز) وقتي به فرداش فكر مي كردم خيلي برام سخت بود ساعت 8 صبح امتحان داشتم دقيقا همون ساعت هشت يه كلاس ام داشتم كه اگه غيبت مي كردم رسما بايد ميرفتم حذف مي كردم.تازه آخر شب ام يكي از دوستام بهم خبر داد كه يه امتحان ديگه ام دارم اين كه ديگه واقعا برام سخت بود اصلا دوست نداشتم صبح بشه. البته هيچكدوم از اين اتفاقا حال منو نگرفت البته بماند كه امتحان 8 صبحمو بد دادم ولي خب اونم قابل جبران اون امتحان ديگه ام كنسل شد و به كلاس ام رسيدم و خذف نشدم ولي همه اينا بعلاوه خيلي چيزاي ديگه كه ما مشكل مي دونيم ولي در اصل هيچي نيستن يه طرف چيزي كه ديروز ديدم يه طرف ديروز چون از صبح زود بيداز شده بودم و سر كلاس رفته بودم و كلي استرس داشتم خيلي خسته بودم براي همين حدود ساعت 2 بود كه رفتم مسجد دانشگاه تا يه كم استراحت كنم.ساعت 3:30 بادوستم راه افتاديم بريم كلاس وقتي از مسجد اومديم بيرون من به دوستم پيشنهاد كردم يه سري به سرويس بهداشتي بزنيم يه كم به خودمون برسيم بعد بريم كلاس وقتي وارد شديم يه خانوم روي ويلچربه همراه يه دختر كه مشخص بود هميشه باهاشه تا توي كاراش بهش كمك كنه ديديم كه براي انجام دادن كارش دچار مشكل شده بود كه بچه ها رفتن طرفشون و كمك كردن ديدن اون صحنه باعث شد برم تو فكر بعد كه اومديم بيرون به دوستم گفتم ديدي؟ گفت ديدم ولي نگاه نكردم چون مي دونم اگه نگاه مي كردم تا چند روز حالم گرفته مي شد.اولين چيزي كه توي زهنم اومد كه بهش بگم اين بود كه هيچوقت عدل خدارو فراموش نكن اگه خدا به تو پا داده به اون نداده به جاش به اون يه چيز ديگه داده كه اگه ازپا داشتن من و تو بهتر نباشه همونقدر ارزشمنده.شايد تو اين دنيا ما نبينيمش اما توي اون دنيا بهش مي رسه. اون موقع ام كه حالم گرفته بود براي اون خانوم و حالش نبود واسه خودمه كه چقدر نا اميدم چقدر قدر نشناسم كه از سلامتيم يا خيلي چيزاي ديگه كه دارم استفاده نمي كنم تازه هنوز از زندگي طلبكار ام هستم. نكته:اين مطلب مال ديروزه ولي به علت عدم دسترسي به اينترنت با يك روز تاخير ارسال كردم.



:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: